2013 m. vasario 4 d., pirmadienis

"Trumpai gyvenau, Bet tiek daug regėjau, Gaila, to stebuklo Apsakyt nemoku."


Šiandien Sigitui Gedai (1943 02 04 - 2008 12 12) būtų suėję 70 metų! Poetas, vertėjas, eseistas, dramaturgas, nacionalinės premijos laureatas. O man jis visada liks vaikystės dainius. Kai pagalvoju apie jį, taip ir skamba galvoj: nieko dainelė, mėlynas autobusiukas, riešutų žydėjimas, mėlynai balta kregždutė, du maži balti pingvinai, geras daiktas televizorius ir nepaprastai gražus vakaro prašymas...


                                                             Koks vakaras ilgas!
                                                             Kaip širdį man gelia!
                                                             Nuskinki jazminą,
                                                             Baltoji varnele!

                                                             Nuskink man jazmino
                                                             Balčiausių žiedų,
                                                             Sakyk man, kad žemėj
                                                             Tavęs nerandu.

                                                             Koks vakaras ilgas!
                                                             Tokio nemačiau!
                                                             Nuskink man, varnele,
                                                             Jazminą greičiau!

                                                             Nuskink man žiedelį
                                                             Iš pat pažemės,
                                                             Nuskink, savo lūpom
                                                             Lapus pažymėk.

                                                             Koks vakaras ilgas!
                                                             Baltoji varnele,
                                                             Nuskink man jazminą,
                                                             Ne baltą, tai žalią.

                                                             Nuskink man jazminą.
                                                             Neskinki, nereik,
                                                             Baltoji varnele,
                                                             Atskrisk ar ateik...


1 komentaras:

  1. Kažkaip net nuliūdau. Eina sau, tie jo eilėraščiai tapę dainomis. Taip prisimeni ir pagalvoji, kokia graži vaikystė buvo :)

    AtsakytiPanaikinti