2013 m. gruodžio 14 d., šeštadienis

Atsisveikinti gali tik tie, kurie buvo susitikę

Viskas jau yra buvę. Viskas jau nutikę šitiek kartų. Šitas miestas. Šitie mes. Tose pačiose gatvėse. Tuose pačiuose posūkiuose. Niekada nesusitinkantys.
Tik aš, vis šaukianti:
- Tu tikrai man!
Tik tu, vis šaukiantis:
- Bet tu ne man!

Anapus šitų kambario sienų, anapus šitos žiemos ir pavasario, anapus mano troškimų - kas manęs laukia? Kas, jei ne tu?



6 komentarai:

  1. Atsakymai
    1. Ties kuriuo posūkiu? Ir aš noriu rasti.

      Panaikinti
    2. Linkiu rasti.. Kas, jei ne tu, nusipelno.. Kas, jei ne tu, jau prisilaukė.. Gal jau laikas? Rask.

      Panaikinti
  2. When you were here before
    Couldn't look you in the eye
    You're just like an angel
    Your skin makes me cry
    You float like a feather
    In a beautiful whirl
    I wish I was special
    You're so very special
    ...

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. mmm,Radiohead..

      Panaikinti
    2. mano pirmoji meilė šitos dainos skambėjime mane pirmą kartą pakvietė šokti. kaip viskas kartojasi. tik jau prisiminimuose.

      Panaikinti