2012 m. vasario 28 d., antradienis

Vilniaus knygų mugė 2012m. 2 diena


Jau įprasta, kad knygų mugėje didžiausi žmonių srautai būna penktadienį ir ypač šeštadienį. Tai mugės dalyviams tenka dar aukščiau pasiraitot rankoves, pramankštint liežuvius ir pasiruošt išstovėt visą dieną vietoje. Nepaisant to, aš vis vien nutaikydavau progą bent dešimčiai minučių vis kur nors išlėkt. Fotoreportažas, kokia knygų mugė buvo mano akimis.
Bukinistų salė:









Ne paslaptis, kad mano silpnybė - vaikiška literatūra. Taigi jokiu būdu negalėjau praleisti progos pabūti šalia tų, kurie nepaleidžia vaikystės ir savo darbais deklaruoja ją kitiems. Kęstutis Kasparavičius - spindinčio veido ir šviesių minčių žmogus.



Ach...Sigutė :)


Vytauto V. Landsbergio knygelės "Arklio Dominyko brangakmenis" pristatymas:


Prezidentas V. Adamkus dalina autografus:


Kęstučio Navako ir Akvilės Žilionytės knygos "Visi laiškai - žirafos" pristatymas:


Po to jie suraitė man autografus :)


Knygos "Slemas Lietuvoje" pristatymas ir parodomosios slemo varžybos. Apie slemą žinau gan seniai ir dažnokai lankausi kiekvieno mėnesio paskutinį ketvirtadienį "Bix" bare vykstančiose slemo varžybose. Dalyviai paprastai būna vis tie patys, todėl jie man jau tokie savi ir pažįstami. Taigi labai apsidžiaugiau, kai pasirodė ši knyga. Džiaugiuosi, kad tų žmonių tekstai rado vietą apsigyventi, kad nebus pamesti ir užmiršti. Na, ir aišku, kad po knygos pristatymo ėjau autografų, kas juos labai pralinksmino. :)




Tiek reikalų penktadienio knygų mugėje. :)

2 komentarai:

  1. Baltu pavydu pavydžiu galimybės pabūt knygų mugėje. :))) O šiaip, na negalėjau nepasakyt, kad atrodai labai šviesus ir toks...jaukus žmogus. :) Bent kiek galima spręsti, pažiūrėjus nuotraukas ir paskaičius įrašus :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai nemoku reaguot, kai apie mane taip gražiai kalba ar pagiria. Visuomet susigėstu, paraustu ir nuleidžiu akis. :) Galiu pasakyti tik, kad tobulų žmonių nėra. :)

      Panaikinti