2013 m. balandžio 1 d., pirmadienis

Kukučio gimtadienis


Žinot, šiandien Marcelijaus Martinaičio gimtadienis! Suėjo 77- eri metai! Na, gal ir nemažai. Bet kai vakar išgirdau apie poetą ištikusį insultą, labai susikrimtau. Dar prieš savaitę mačiau jį ir girdėjau rašytojų sąjungoje poezijos vakare savo buvusių studentų būry energingą, besišypsantį, bepokštaujantį. Po savaitės išgirstu, kad jis tyli, guli, nesišypso. Be abejo, skausmas artimiesiems. Man tai labiau priminimas, koks gyvenimas trapus ir nenuspėjamas.
Šiandien, gimimo dieną, poetas atgavo sąmonę, bet būklė sunki. Nors ir neturiu jokios teisės skirstyti žmonių į gerus ir blogus, juo labiau šventvagiškai svarstyti, kam turi būti leista pagyventi ilgiau, kam trumpiau, vis dėlto labai noriu, kad šitam šviesuliui būtų atseikėta daugiau laiko. Kad dar pasidžiaugtų basos kojos Paserbenčio žeme, o basa širdis - švariu dangum.

Su atgimimu, Marcelijau! Labai viliuosi... Labai...



1 komentaras:

  1. Noriu pasakyti didelę ačiū vyrui, kuris šiandien už mano šypsenų susivienijo su manimi ir mano vyru, kai jis išsiskyrė su manimi, dr. Ilekhojie, kuris yra labai galingas burtų žinovas. Jis sugrąžino mano vyrą pas mane ir privertė mane maldauti atleisk jam už viską, ką jis padarė su manimi, aš tikrai jo labai pasiilgau ir visada mylėjau. Aš džiaugiuosi, kad turiu jį atgal į mano gyvenimą, ir visi mano dėkingi dr. Ilekhojie, kad padėjo man ir sugrąžino mano vyrą į savo gyvenimą su savo didelėmis jėgomis. Mano draugai, kurie išgyvena santuokos ir skyrybų problemas. Aš jus patikinu, kad pas daktarą Ilekhojie galite sugrąžinti savo meilužį į savo gyvenimą. Galite susisiekti su juo: (gethelp05@gmail.com) arba galite paskambinti ir „WhatsApp“ jam paskambinti telefonu +2348147400259 .. Aš ir toliau skelbsiu jo vardą internete dėl gero darbo, kurį jis padarė dėl manęs ... Jo el. Paštas vėl yra gethelp05@gmail.com

    AtsakytiPanaikinti