2012 m. gruodžio 22 d., šeštadienis

Labai taškuota pasaka labai kilniam tikslui

- Arūne, tau gi patinka rašyti. Ar tu moki rašyti?? Gal parašom pasaką? Tai yra tu kažką parašinėk, aš kažką papaišinėsiu, - kartą užsiminė man Vanda. 
Uoj, aš tik nusišypsojau nuo minties, kad būtų nepaprastai smagu ir gera. Na, bet aš gi tik Arūnė. Aš tik paprasta mergaitė. Aš ne rašytoja. Jei ir svajoju - tai tyliai. Be išsipildymų. 
O Vanda jeigu svajoja - tai svajoja iš peties, nepasiduodama! Ir ką jūs manot, praėjusią savaitę žingsniavau pas ją nešina karštu vynu, mat reikėjo atšvęst! Atšvęst džiaugsmą tikrų tikriausia, apčiuopama Vandos Padimanskaitės parašyta ir iliustruota "Taškuota pasaka".




O šiandien įvyko ir oficialus knygelės pristatymas. Su kalbomis, dainomis ir tortais. Pristatymas neatsitiktinai vyko Savanorių pr. Rimi, mat knygeles įsigyti bus galima tik Rimi prekybos centruose. Na, nebent dar galima užsisakyti internetu štai čia arba čia.




Taigi apie ką pasakoja ta taškuota knygelė? O tai istorija apie boružėlę Braškę, jos nuotykių mieste paieškas, pažintį su katinėliu Gintarėliu, mergaite Jule ir galiausiai - pasisotinus nuotykiais - apie begalinį namų ilgesį, bandymus juos rasti ir didžiulę laimę radus. Pasakos siužetas primena tradicinės pasakos siužetą, kuomet reikia įveikti įvairias kliūtis, kad pasiektum savo tikslą. Užvis gražiausia man pagrindinė pasakos mintis: kur tu bebūtum, kaip gera turėti kur grįžti, kaip gera turėti namus.

Knygelė gausiai ir spalvotai spalvotai iliustriuota, todėl nepatikti mažiesiems negali. :)





O pirkdami šią knygelę, jūs ne tik pradžiuginsit savo vaikus, sūnėnus, dukterėčias, draugų vaikus ir t..t... Pirkdami šią knygelę jūs prisidėsite prie labai kilnaus tikslo. Knygą išleidęs krepšininko Rimanto Kaukėno paramos fondas visus surinktus pinigėlius skirs Kauno vaikų ligų onkologiniam skyriui.

Patikėkit, jokie Dievai, patogiai dausose įsitaisę, nepadėjo ir nepadės. Dievai esame mes patys, darydami gera tiems, kuriems ypač to gerumo reikia! Kas padės, jei ne mes!?


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą