2013 m. sausio 1 d., antradienis

2012 m. knygų iššūkis įveiktas! Beveik


Projekto sąlygos bylojo: knygas reikia perskaityti ir palikti apie jas atsiliepimus. Taigi ne visas projekto sąlygas įvykdžiau - ne visas knygas aprašiau. Tačiau esu tikrai savimi patenkinta, mat knygų iššūkį įveikiau. Perskaičiau dvylika seniai lentynose manęs laukusių knygų ir jei ne šis projektas - gal jos ten nebylios ir tebegulėtų. O tai ir yra didžiausias laimėjimas, kokį man galėjo padovanoti iššūkis! Ačiū, Sandra, už šitą gražią iniciatyvą! :)

Kiek tų atsiliepimų bebūtų, dar kartą jais dalinuosi. Man pačiai buvo smagu iš naujo juos perskaityti, mat knygos, deja, turi vieną itin negerą savybę - laikui bėgant jos pasimiršta.

Alessandro Baricco "Šilkas" - (atsiliepimas)
Mark Haddon "Tas keistas nutikimas šuniui naktį" - (atsiliepimas)
Sergej Kozlov "Ežiukas rūke" - (atsiliepimas)
Ruben David Gonzalez Gallego "Balta ant juodo" - (atsiliepimas)
Iain Banks "Širšių fabrikas" - (atsiliepimas)
Agota Kristof "Storas sąsiuvinis" - (atsiliepimas)
Nick Cave "Asilė, pamačiusi angelą" - (atsiliepimas)
Anthony Burgess "Prisukamas apelsinas"
H.Bičer-Stou "Dėdės Tomo trobelė"
Gilles Leroy "Alabama Song"
Louis de Bernieres "Kapitono Korelio mandolina" (šią dar aprašysiu, nes patiko labai labai labai)
Jonas Mekas "Mano naktys"

1 komentaras:

  1. buvo įdomu paskaityti mano skaitytų knygų aprašymus ir pasižiūrėti kokį įspūdį kitam jos paliko.:) sveikinu įveikus įšūkį. bent man tai atrodo nelengva misija.:) norėjosi imtis, bet kažkaip ištežo noras. gal šiemet.:)

    AtsakytiPanaikinti